Spar tid og skub overskud med gratis indhold

Spar tid og skub overskud med gratis indhold

juni 27, 2019 Artikler 0

Public domain giver dig et forspring, at skabe ebooks, ecourses, nyhedsbreve, telefonmøder, website indhold og email registrering incitamenter du nødt til at holde i konstant kontakt med kunder og kundeemner.
Public domain refererer til oplysninger gratis fra copyright-beskyttelse. De to vigtigste kilder til offentligt indhold er:
1. bøger med udløbet ophavsret. Ophavsretlig beskyttelse af mange bøger skrevet tidligt i det forrige århundrede er udløbet. Derudover har millioner af andre bøger, udgivet senere, mistet deres beskyttelse, fordi deres udgivere ikke forny deres ophavsrettigheder i tid.
2. den anden kilde er regeringen skabt materialer. Derudover hundredtusindvis af regering-udgivet bøger, pjecer, rapporter, og “Hvordan-til ‘ er tilgængelige. Oplysninger offentliggjort af USA ‘s regering og andre regeringer er typisk ikke copyright beskyttet.
Basere din markedsføring materialer på public domain indhold øger din indtjening ved at spare dig tid og energi. Denne tid og energi kan investeres i mere rentable aktiviteter som netværk, sælge eller direkte kundeservice.
I mange tilfælde kan korrekt brug af public domain indhold øge din fakturerbare timer fem til ti procent!
Dette er ud over at reducere mængden af tid, det tager for at fuldføre en marketing project. En klient, for eksempel, havde kæmpet i tre år til at skrive en hjemmeside incitament viser advokater hvordan du forbereder en effektiv marketingplan.
Senest en uge efter at lære hvordan at søge efter og bruge, public domain indhold, havde han afsluttet sin særberetning og det var allerede at tiltrække nye virksomheder til hans konsulentfirma!
Public domain indhold kan anvendes “som er”, eller du kan genbruge det i forskellige former. For eksempel:
1. nyhedsbreve. Tilpasse kapitler i en bog i spørgsmål om nyhedsbrevet, der bygger på hinanden.
2. telekonferencer. Bruge en bog som grundlag for en serie af telekonferencer.
3. website incitament. Oprette en særlig rapport eller email registrering incentive baseret på en regering hæfte.
4. Autoresponder serie. Du kan tilbyde en mini kursus som en serie af lektioner i ugentlige intervaller.
5. artikler og taler. Bøger kan blive ompakker i kortere enheder, tilpasset de nuværende forhold.
6. tjeklister og regneark er altid velkomne og kan være let samles fra copyright-fri kilder.
Ofte, kan den oprindelige, copyright-fri arbejde anvendes “som er.” Ejeren af en fluefiskeri camp ligger en ‘fluefiskeri farvelægning bog’, som han sender ham klienter til at give deres børn.
At sætte public domain indhold at arbejde dybest set består af fire trin:
1. mål. Hvad vil du gerne opnå? Simpelthen holde i kontakt eller motivere hegnet sitters at handle lige nu? Dit svar vil påvirke mængden af oplysninger, du har brug for, så vil dit marked behov for information.
2. Find. Det næste skridt er at finde passende public domain indhold. Dette omfatter forskning, der kan gøres på din computer, på ethvert tidspunkt af dagen eller om natten.
3. Kontroller. Du skal beskytte dig selv ved at sikre, at de materialer, du har valgt er faktisk copyright gratis.
4. tilpasse. Medmindre du vil udskrive en bog eller regering pjece, vil du ønsker at scanne eller omskrive det, og omformatere den til det format, der fungerer bedst og suites din marketing behov.
Ikke længere har du til at skrive hvert ord i din markedsføring. Oplysninger i det offentlige domæne giver dig til at markedsføre mere effektivt, så du har mere tid til at give dine unikke produkter og tjenester.
Public domain materiale giver dig mulighed at spare tid og penge samtidig med at skabe en løbende strøm af troværdige kunde kommunikation.