Skal din virksomhed en gratis 800-nummer?

Skal din virksomhed en gratis 800-nummer?

juli 31, 2019 Artikler 0

Skal din virksomhed have en vejafgift gratis nummer for kunder at foretage salg, service og fakturering søgende? Industrien begyndte i begyndelsen af 1970 ‘ erne og i dag de fleste kunder forventer du at have det. Giver en vejafgift gratis linje kan bringe i en række fordele for din virksomhed.
Fra et kunde synspunkt åbner det mulighed for at forhøre sig om dine produkter eller tjenester på ingen regning. Ikke alene er det viser du er etableret og vellykket, men det viser også, at du interesserer dig hvad er bekvemt for dem. Det skaber en corporate image for din virksomhed i deres sind. Kunder forventer du at give noget tilbage til gengæld for deres virksomhed.
Tænk på det på denne måde. Har du nogensinde købt fra et firma, der ikke har et gratis nummer? Nogle virksomheder kan ikke drage fordel af et gratis nummer, såsom dem med salg på virksomheder eller virksomheder med et begrænset lokalt målrettet marked. I andre tilfælde, såsom butik salg, Internet butikker eller virksomheder med en vedvarende efterspørgsel for støtte vil helt sikkert brug for det. Et gratis nummer tillader dig at annoncere et “lokalt” nummer til nogen i USA. Det er menneskets natur at være tiltrukket af noget gratis og det lokker kunde at handle nu.
Hvornår var sidste gang du hørte et gratis nummer i en radio- eller TV-reklame? Var du i stand til at huske eller skrive det? Gjorde den nummer stave ud ethvert ord? At have det stave et bestemt ord kaldes en forfængelighed nummer. Vanity numre kan være afgørende for enhver virksomhed, da de er nemmere at huske og fremme. Et selskab brugt millioner på at have 1-800-FLOWERS og det har påvirket deres salg på en positiv måde.
Når man overvejer aktivering et gratisnummer er det vigtigt også se på ulemperne. Ud over at skabe en ekstra udgift, vil du modtage flere opkald fra kunder, ikke der nødvendigvis alvorlig om dine tilbud. Da kunden har intet at tabe, kan de være fristet til at kalde selv hvis de ikke er interesseret når som helst snart. Toll gratis linjer også give dem mulighed for at forhøre sig flere firmaer ingen regning samtidig øge din chance for at tabe salg.
Uanset om du er en hjemme-baseret virksomhed eller en stor formue 500 company, kan alle få et gratis nummer. For større selskaber er det bedst at købe en hardware telefonsystem som en PBX. For en fremragende online guide, se: For mindre virksomheder, mange lang distance udbydere tilbyder en identisk service til en brøkdel af prisen. Sådanne systemer er, hvad de kalder en virtuel PBX eller office. De tillader dig at have personlige hilsener, flere udvidelser og mailbokse, på hold musik, osv.
Nummer søgning – ATTS hjemmeside har et nyttigt værktøj til at søge gratis numre på enhver tilgængelig præfiks (800, 888, 877 & 866). Tage din tid og finde en god forfængelighed nummer, der er relevante for din forretningstype. Undgå at bruge ord, der er svære at forstå vokalt, såsom “knalde.” Spørge et par venner eller familiemedlemmer til at gentage nummeret vil være en god test.
Tjenesteudbydere – gør en søgning på Google efter “gratis nummer” eller “800-nummer”, vil komme med en række udbydere. Vær forsigtig, når du vælger en, som du kan løbe ind i et par flakey virksomheder. Store selskaber som ATT, SBC, Sprint og Verizon tilbyder servicen, men er normalt højere for lavt forbrug-klienter. Andre flyselskaber, der specialiserer sig i denne linje af produkter, såsom Telcan.net, også tilvejebringe en pålidelig service.
Tracking System – de fleste udbydere tilbyder en online management system, logger dine opkald data i realtid blandt andre funktioner. Et fælles træk er muligheden for udbyderen at placere en 1 eller 0 foran opkalderens telefonnummer. Du kan bruge opkaldsdataene til at forbedre medarbejdernes produktivitet og per opkald rentabilitet.
Personlig Auto hilsner – kig hvis du har brug for en personlig auto hilsen, ind i den virtuelle PBX eller office system funktion. Et eksempel på sådanne hilsner ville være, “Tak for at kalde Gotmerchant.com, til salg tryk 1, fakturering Tryk på 2 og så videre.” Selv om dette vil tilføje til din langdistance bill, kan det give et indtryk af en større virksomhed.
Live Rep – den gratis nummer kan også setup til at gå direkte til telefonen uden nogen hilsener. Har dine kunder omgå en liste fuld af menuindstillinger før du siger at en person kan have en positiv indvirkning.
Voice Mail-du kan hente dine meddelelser ved at ringe til din gratis telefonnummer eller bruge en onlinekonto management system, hvis en sådan er tilgængelig. Voice mail service, som dit lokale telefonselskab kan også bruges.
Nummerportabilitet – en bærbar gratisnummer tilhører dig og ikke luftfartsselskabet. Du vil have mulighed for at skifte leverandører på når som helst.
Incremental fakturering – den lange distance er faktureret i blokke af tid og typisk kommer i 6, 30 eller 60-sekunders fakturering trin. Et kortere interval vil resultere i lavere gebyrer og kan være betydelige på en større månedlige volumen. 6 anden fakturering er det mest populære valg.
Ring til Ring nummer – vejafgiften frie numre er spidse til enhver telefonnummer efter eget valg. En nyttig funktion blandt udbydere er evnen til straks ændre dette tal.
Opsætning afgifter – der er normalt ingen opsætning gebyrer i forbindelse med en ny gratis telefonnummer, medmindre du bruger en forfængelighed nummer. Selv så er der nogle luftfartsselskaber, der ikke opkræver et gebyr for indstilling en op.
Interstate & stat til stat-er når forskningsinstitutionen udbydere, Sørg for, at de priser du er citeret for interstate (i din stat) og stat til stat opkald.
Bolig eller forretningsområde – ikke alle luftfartsselskaber er stand til at yde service til en virksomhed ved hjælp af en bolig linje.
Delt brug numre – nogle udbydere tilbyde, hvad de kalder en delt brug linje og giver mulighed for mere end én person til at bruge samme nummer ved at udnytte en PIN-kode.